Pages

Friday, 4 January 2013

PULAU PANGKOR

Cerita holiday di pangkor yang dah basi...selalu la malas nk update blog.  just nk share sikit keindahan pulau pangkor. seronok holiday bila anak dah besar.anak2 pon dah demand sekarang...so holiday ke pangkor anak2 seronok sgt sebab aktiviti yg dilakukan mandi kolam...mandi laut.  Seronok habis my 2 hero ni














JALAN JALAN KE PULAU PINANG

Dah lama sangat tak menjejakkan kaki ke penang..so, selepas majlis merisik di Kepala Batas...aku terus ke seberang pulau. Kalau dtg ke penang ni mestila nk kena pekena rojak pesembur..char kuewtiow...mee udang...mee sotong...sotong kangkung...ini antara menu yg ada kt medan selera padang kota.hari berikutnya ..kami bfast at Kapitan.1st time mkn sini.memang sedap la.dan untuk aktiviti seterusnya jalan2 ke batu feringgi, toy muzium dan shopping kat queensbay mall.sebelum balik tg malim...kami dinner di restoran ikan bakar (tak tau kt mana) :) walaupun tak lama di penang..tapi kami enjoy bila dapat meluangkan masa bersama. tq my darling@husband yg menjadi pemandu pelancong.love u la..

Our journey begin...












MAJLIS MERISIK

23 Disember 2012 yg lalu..rombongan merisik ke Pulau Pinang untuk untuk adik lelaki saya  telah selesai dan semuanya berjalan dgn lancar. setelah lama menyemai benih2 cinta dari alam persekolahan...akhirnya hubungan cinta monyet mereka kekal jua. happy for him... seterusnya, insyaallah majlis pertunangan pada bulan april dan jika tiada apa halangan, insyaallah awal tahun 2014 majlis walimatulurus pulak. tahniah mior idris & sheeca. semoga jodoh kekal hingga ke jinjang pelamin... take good care both of u


2 vs 5
me and my sis with upcoming SIL :)
him and her..
anak2 yang ceria.. memeriahkan majlis ;)

Thursday, 3 January 2013

IM SHAKLEE DISTRIBUTOR

Assalammualaikum...adalah dimaklumkan saya adalah pengedar supplement SHAKLEE yang sah.kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba supplement SHAKLEE boleh menghubungi saya seperti di bawah.



JAGALAH KESIHATAN ANDA SEBELUM TERLAMBAT...  

Tuesday, 1 January 2013

Peplum Dress

Fesyen wanita terkini adalah peplum dress..bg sape2 yg berminat nk mencuba peplum dress ni boleh beli secara online .banyak pilihan dan ramai juga blogger yg menjual peplum ni. Disebabkan peplum ni sgt popular...maka teman pon terringin nk berpesyen peplum.sebut betul2 ye coz silap2 boleh jadi mempelam.hahahaha....so baru2 ni dh berjaya mendapatkan peplum dress ni.jom tgk gambar

Monday, 31 December 2012

WELCOME 2013

Today 1.1.2013.. Selamat Tahun Baru  my frens. Bila masuk tahun baru .. mesti cerita azam baru tidak dilupakan. Azam tahun baru saya??

1. I want baby girl.. Insyallah jika dikurniakan rezeki dari Allah S.W.T
2. Nak beli rumah di Tanjong Malim... dh lama menyewa di Tg Malim. Insyallah sekiranya dimurahkan  
    rezeki. Masih dalam proses keep on survey
3. Nak bisnes kecil2an .. Insyaallah sekiranya dimurahkan rezeki nak meniaga. Meniaga apa? Masih dalam
    perancangan. Minatku kepada bidang perniagaan semakin mendalam dan kerana minat ini akan akan aku
    usahakan dan bersyukur mendapat sokongan suami. Semoga impianku ini akan tercapai. Insyallah...

Ok, thats all my wish for 2013...

I WONT GIVE UP

Wednesday, 12 December 2012

LOVE SAMSUNG

MY GADGET..


Seiring dengan teknologi yg makin maju.. SAMSUNG kini pengeluar telefon pintar terbesar di dunia dan telah menewaskan Apple. Dari sumber yang diperolehi, Samsung telah mengeluarkan lebih daripada 27.8 juta peranti pintar, sekaligus memegang lebih 23.8% daripada pegangan pasaran telefon pintar. Apple pada tempoh yang sama hanya mengeluarkan 17.1 juta telefon pintar.  Aku adalah di antara peminat tegar gajet SAMSUNG. Pantang aje kalo ada gajet keluaran terbaru.  Kalau ikutkan membazir je duit.. tapi disebabkan sebagai "peminat setia" aku turutkan sahaja kehendak hati.   Dan sekarang ni dalam hati sedang dan ingin mendapatkan SAMSUNG smart camera.. hahahaha. Layanzzz...


My 1st gajet from samsung..



2nd..



3rd.. the one and only now



The next i wanted .. from SAMSUNG. Jeng.... Jeng.......... Jeng...........

SAMSUNG SMART CAMERA... One-touch wireless sharing






 May dream will come true...