Pages

Monday 14 January 2013

SET SLIMMING SHAKLEE



Rangkaian produk Shaklee ada menyediakan set untuk pengurusan berat badan.. Program diet Shaklee bukanlah menahan laparsepanjang hari, ianya dijamin selamat dan berkesan jika anda patuhi caranya. 



DETOX-HERBLAX
Anda sering mengambil pelbagai ubatan untuk membantu diet anda. Tapi sangat liat untuk berfungsi. Masih tak turun dan nampak perubahan? Dengan Shaklee akan memudahkan proses pelangsingan anda. Langkah pertama untuk anda lakukan adalah dengan proses DETOX. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Proses pembakaran lemak dan pelangsingan badan anda pun lebih mudah berlaku.  Mengandungi daun senna serta herba2 lain yang bertindak untuk membaiki kesihatan usus. Ianya juga dapat mengatasi masalah sembelit serta penting untuk proses detox

BUANG LEMAK-LECITHIN
Berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak. Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak....dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah...dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

BINA OTOT DENGAN PROTEIN
 Mengapa perlukan protien? Protein penting untuk pelihara OTOT dalam badan. Ada orang yang berat badan turun tapi badan flabby ( menggeleber). Orang yang macam ni, yang turun tu bukan berat tapi die kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Kerana protein berperanan untuk meningkatkan metabolisme badan. Selain daripada itu, ia membuatkan kita membina otot dan membuatkan kita kenyang lebih lama. Fakta lain yang menarik ialah ia mampu membantu membakar kalori kita sehingga 35%! Hebat kan?
 





No comments:

Post a Comment