Pages

Tuesday, 24 January 2012

Kesian Papa..

Bertemu kembali selepas bercuti panjang sempena cuti umum Tahun Baru Cina.  bile cuti panjang mcm ni la semua sibuk nak balik kampung. kampung aku ipoh n taiping (husband side).  cerita cuti balik kampung kami kali ini bermula dengan tragedi kereta suamiku 'dilanggar' orang dari belakang. mujur aku dengan anak2 takde sbb dah dihantar ke rumah mak aku dulu. then baru suami pergi keje semula dgn kawan. kejadian berlaku di tapah yang melibatkan 5 biji kereta.  ape2 pon bersyukur semua selamat.  untuk suamiku sekiranya membaca entri ini... ape2 pon bersyukur sebab takde sesiapa yg cedera dan ada hikmah di sebaliknya kerana secara tidak langsung mengingatkan kita agar lebih berhati-hati di jalan raya. so, drive carefully ya papa.. make our journey safely



* sikit je papa.. tak teruk sgt. huhuhuhu

1 comment:

  1. kete kemek xpe, yang penting xde sape yg cedera..

    ReplyDelete