Pages

Wednesday 25 April 2012

DAH LAMA TK UPDATE BLOG KESAYANGAN... 

Hi.. lama nokk mak tk update blog. penuh spider. jenuh nak menyapu nk menghalau mak,bapak,anak spider. mcm ni la keadaan kalo rumah lama ditinggalkan. sorry ya my friend blogger coz lama tak hupdate. kita mulakan dengan cerita........

RUMAHKU .. DISEWA ORANG. HUHU.. SEDIH

Tahun 2009.. aku telah membeli rumah di Ipoh. Dengan harapan akan dapat bertukar ke Ipoh.  Sehingga ke hari ni aku masih belum ada rezeki untuk mendapat pekerjaan yang baru di Ipoh.  Rumah dah siap tahun 2010 lagi. Sebaya umur anak aku yg no. 2.. Sehingga Mac 2012, 2tahun lebih rumah tu terbiar. So, tahun ni aku dgn husband ambk keptusan untuk sewakan je. Walaupun berat hati nak sewakan kt orang lain. Tapi kalau dibiarkan .. tak elok dan rosak juga nanti.  Untung la orang yang menyewa kerana masuk rumah baru yang mana tuan rumah pon belum rasmi.. sob.. sob.. untuk masa akan datang mungkin aku aku beli rumah di tg malim pulak. sejak kahwin sampai anak 2.. dh 5tahun aku menyewa di tg malim ni. nk merasa duduk umah ipoh tkde rezeki. mungkin rezeki di tg malim sampai pencen. hmm.. mungkinkah?!$%&@... harga rumah sekarang pon dh mahal. tapi takpe.. rumah kalo nk jual mybe ada je buyer. kt sini, aku bentangkan gambar rumah aku nun jauh di Ipoh ;( rumah aku tak canteek.. orang susah. ni je yg aku dgn husband mampu









Rayyan umur 1tahun lebih.. lama dh gambar ni diambil

1 comment:

  1. ok la bagi org sewa dari biar kosong je.. tp tgk org nyer jugak tau.. jgn bagi budak bujang kang abes rumah ko hihi :)

    ReplyDelete